1 Μαΐ 2013

Πήγε να τα κάνει πάνω του ο πρόεδρος της Ντόρτμουντ


Φοβερά πράγματα… Ο πρόεδρος της Ντόρτμουντ πήγε να τα…κάνει πάνω του τη Μ. Τρίτη το βράδυ όταν έγινε το 2-0 από τη Ρεάλ και μπήκε για καταφύγιο στην τουαλέτα! Ο ημιτελικός της Ρεάλ Μαδρίτης με την Μπορούσια Ντόρτμουντ όμως παραλίγο να κάνει τον Χανς- Γιόακιμ Βάτσκε καρδιακό!
Ο πρόεδρος των Βεστφαλών δεν άντεξε το άγχος μετά το δεύτερο γκολ της Ρεάλ (άλλο ένα ήθελε για να περάσει), φοβήθηκε ότι θα πάθει… καρδιακή προσβολή και κλειδώθηκε στο μοναδικό μέρος που δεν θα είχε επαφή με τα τελευταία δραματικά λεπτά του ματς. Την τουαλέτα!
«Για πρώτη φορά στη ζωή μου πίστεψα πως δεν θα αντέξει η καρδιά μου», ανέφερε σε δηλώσεις του. «Κλειδώθηκα στην τουαλέτα, έκλεισα τα αυτιά μου και κοιτούσα το ρολόι μου. Είχα στο μυαλό μου όλα τα ενδεχόμενα», αποκάλυψε ο ίδιος


 pelop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: